2013. június 17., hétfő

A kaltesi

- Ha nincs itt a nőm időre, szétbaszom a fejed, te nefilim köcsög!
- Kérem Uram, a stílus maga az ember.
- Ha én akarok valamit, akkor azt várom el, hogy mindenki pattanjon és legyen itt időre, ahogy otthon szokás.
- De most nem otthon van.
- Azt én leszarom, egy szavamba kerül és te se leszel otthon, te fasz!
- Miért nem hazai céghez fordult? Ők is kiváló modelleket állítanak elő.
- Igen, de a nevelési programjuk önöknek sokkal jobb. Jobban szeretem a cicás-házias játékokat. Otthon már hegyekben állnak a szőkék, de azokat már csak futtatom, nem jók annyira az otthoni használatra.
- Ha önnek van sok modellje, akkor miért olyan sürgős ez?
- Te értetlen kibszott köcsög bunkó! Hát nem érted, hogy ezt AKAROOOM?
- Ó nem akartam felingerelni, én sem értem, mi lehet a probléma. Két programozói csapat dolgozik szünet nélkül a folyamat helyreállításán.
- Azt ajánlom is, hogy jók legyenek, különben végzek ezzel az egész kibaszott bandával.