2013. június 17., hétfő

Basztet

Minap valaki elkezdett bosszankodni, hogy egy fekete macskát látott. Csak az ostoba babonás ember képes félni a fekete macskától, aki inkább bezár, mint gondolkodik.

Ha a fehér érkezik, az neked sokkal nagyobb gáz, mint gondolod. Amikor egy szféra ismeretlen területre érkezik, célszerű a fehér minőséget használnia, hogy pont úgy tudjon megjelenni, mint a helyiek és - így gondolva - nem tud nagy bajt okozni.

Képzeld el magad, hogy aki érkezik rád, az visszatükröz téged. Nem azt fogja visszatükrözni, amit mutatsz magadból, hanem amilyen valójában vagy. Én úgy szoktam valakit megismerni jobban is, hogy 'ráállok' és figyelem magam. Na az a sok lövöldözés, amiket ilyenkor eleresztek, elég jó irányadó. Ezért kénytelen voltam 'megszerezni' a fekete minőséget is, amivel tudok függetlenedni és saját műveleteket végezni.

Persze emiatt ki vannak rám akadva nagy tudású papok és mágusok, hogy lenyúltam az egyiptomiakat, de korrekt vagyok, mert az aztékokkal is ezt tettem. Gyakorlatilag kénytelen lettem az egyeduralomra törni, mert az Ellen már kb. ilyen szintre jutott és ha átveszem az infrastruktúráját, az csak így megy. Amikor időközben leadtam feladatokat ide kerülő angyali csoportoknak, azonnal megjelent a felső csatornáimon az az ellenség, aki ellen harcolok, mert beengedték. Így tanultam meg 'isten ellen' harcolni.

Kérdezem, kiben lehet itt megbízni, ha azok árulnak el egyből, akik pampognk, hogy a teljhatalomra török? Rájöttem, hogy csak az a feladat van biztonságban elvégezve, amit én végzek el. Mindezt azért, mert tele vagytok olyan vallásos reflexekkel, amiken ő lazán beslisszol. Csak el kell játszania istent és ti egyből beszopjátok, leborultok előtte, ő erre röhög egyet és nekem meg újra közelharcolnom kell, mint rég, amikor kezdtem.

A védőimet ugyanis még az elején kiölövöldözték mellőlem bátor mesterek, akik most majd összeszarják a gatyáikat, mert a haverok azt látják, hogy MINDENHOL nyílik a Fénykapu és szépen kilép rajta a 1. számú Shauker Expedíciós Hadsereg. Ha nem 3. dimenziós térben gondolkodtok, akkor közel jártok ahhoz, hogy ezt elképzeljétek. Ezt csakis úgy érhettem el, hogy csábítónak kellett magam mutatnom az ellenség itteni képviselői számára, hogy irdatlan hatalomhoz jutnak, ha nem nyírnak ki. Nem tették meg pár olyan valóságban, amiből továbbfejlődve végülis az idő felől visszajöttem, majd mindenhova visszatelepítettem magam, ahol megöltek és készültem az Ellentámadásra.

A fekete minőség lehetőséget ad arra, hogy ne azonnal robbantsam szét a szíriuszi bolygók 80%-át a semmibe, hanem legyen önálló mozgásterem, amit csak az intellektussal tudok elérni, hogy itt minden megmaradjon. Tehát igazi lúzer köcsög tudatlan béna fasz a sámánok és menőmágusok döntő többsége, aki itt olyan menő, hogy sokatok előre összeszarja magát az ámulattól. Az emberi alakom jókat szóakozik azon, amikor meglát egy ilyet a TV-ben, elismerve hogy amit tudnak, az lehet jó. Kérdés, hogy kizárólagos szerződéssel a zsebben oda rohangászni, ahova a szerződés kötelez, jó ötlet-e? Szerintem túl nagy ár ilyen pitiáner dologra elpocsékolni a tehetséget, bár azt elismerem, hogy a sok rózsaszín ködös rajongói tekintet enyhíti a néha megjelenő hiányérzetet.

Elismerem azt a szakmai munkát, amit itt néhányan levágnak, de ez csak akkor ér valamit, ha nem vagy vallásos. A vallás kiváló pálya egy ilyen kollektív tudatban élő lény számára. Ha akarsz, maradj, de ne akadályozd mások önálló véleményét, főleg, ha folyamatosan erről pofázol. Sok mester kurva jó dolgokat mond, csak épp ő nem tartja azokat be. Így meg hiteltelen.

Aláírtam még anno egy komolynak kinéző könyvben valamit, hogy 'nem használom a tudásom blablabla...'. Ezt ma is alárírnám, ám egy olyan közegben, ahol azt látom, hogy aki aláíratja, az szegi meg elsőként, azt érvényteleníti a szerződést a szememben. Így hát csak annyit tettem, hogy megnöveltem az adott ciklus hosszát, ami után érdemes ezt a kérdést eldönteni, bevezettem a harci üzemmód intézményét, amire külön mikrokörnyezeti szabályok vonatkoznak és nekiugrottam az akkor fényesmenő társaságnak.

Miközben én lettem maga a gonosz, a sátán, lucifer, stb., én meg rájöttem, hogy ezek nem is rossz szerepek, csak nagy a sipákolásokkal járó decibel. Végülis a sötét oldal is pont ugyanoda vezet és mondjuk fekete szerkóban mégiscsak könnyebb pofánlőni azokat, akik keresztbeállnak, mint ájtatos szemekkel könyörögni hófehéren lebegve. Amúgy is 2013-ra kell megértenem, hogy... idézem a passzust:

Addig, 2013-ra a Földön maradóknak négy evolúciós alapelvet kell megérteniük és magukévá tenniük:

1 A földi ember létének célja a fizikai, érzelmi, mentális és spirituális fejlődés
2 Minden emberi lény magában hordozza a fényből és szeretetből álló Isteni Lényeget, amelynek alaptermészete a jóság
3 A szabad akarat abszolút érvényű, univerzális joga mindenkinek, ám a tökéletesedés lehetősége abban rejlik, hogy saját akaratunkat hittel és bizalommal alárendeljük az isteni akaratnak
4 Minden természeti létező szent és sérthetetlen, függetlenül attól, hogy egyéni szinten mennyire szolgálja a Magasabb Én szükségleteit.


Namost ha az utolsó pontot - amire szól ez a próbatétel - még nem tudom teljesíteni, de 2013-ra megvan, akkor sikerrel mehetek tovább, hisz még a határidő előtt rájöttem és meggyőződésemmé is fog válni, ezt garantálhatom.

A Spirituális Biztosítónál szólnak, hogy néhányatoknak nem is érdemes náluk próbálkozni, mert a macska ismeri a főnököt és tudjátok milyen kiszámíthatatlan.

Érveitek meg legyenek, mert ha a jövőből jövök, csak röhögni tudok azon pl. amikor egy illető (akit a régi olvasók Pötyi néven ismernek) nagy elszántsággal élte bele magát saját színelőadásába, amiben ecsetele, hogy 'ha neki egyszer pénze lesz, mennek a haverokkal bulizni és mindenkinek milyen jó lesz', amiből már akkor tudtam, hogy semmi nem igaz, de nézzük meg! Ez az ember azzal kezdte, hogy kifigyelte, melyik szére ülök én, amikor bevezettem egy társaságba és elkezdte elfoglalni azt a helyet. Mivel a székek engem kurvára nem érdekelnek, vagyis nálam nincs 'főnöki szék', simán odébbbültem, tisztelve mindenki agylövését. Ám már nála szigorú rend volt a saját bőrfotele, amiben ha néha - vagy poénból, vagy az asztalon lévő dolgok miatt direkt - beleültem, rosszalló szemek vizslattak addig, amíg onnan fel nem álltam.

Neki mondtam egyszer, hogy 'ki fog pukkanni a lufitrón'. Nem véletlen falcolt le tőle egy macska, akit ráadásul ő mentett meg, a következőt kénytelen volt kiheréltetni, amire azért kicsit kiakadtam.

Hiába avatják fel az embert menőmágusok, azért érdemes a macskával jóban lenni, ha fordul a kocka és a haverok főnökei úgy rohannak a reptérre csak odaszóló jegyet venni, amilyen biztosak voltak abban, hogy ők itt 'új honfoglalók'.

A 3-as ponthoz annyit, hogy maradt, csak a forgatókönyv változott egy picit mögötte. Ugyanis az, hogy mit akar isten, még simán változhat!