2013. június 17., hétfő

Simulation 1.0

- Szerinted hogy kapjuk el? Nagyon jó ez a védelmi rendszer.
- Mi csak egyhez értünk igazán. Egy nőt (nőknek ezután értsd: pasit) küldünk rá.
- Már küldtünk rá eleget és semmi eredmény.
- Lesz eredmény. Készítünk egy klónt.
- Honnan tudod ki legyen a forrásalany?
- Ismerjük a karmikus előéletét. Van miből meríteni.
- Végülis ez a klón nem rossz ötlet. Ha bármelyik meghalna, mindig van utánpótlás, csak áthozzuk a párhuzamos valóságból és újrainstalláljuk.

------------------------------

... A tesztek során az Alany a behatásokra olyan védelmi rendszer fejlesztett ki, ami még minket is megepett. A vicc az, hogy amikor egy más területen bekövetkezett programozói hiba bekövetkezett, ami érintette a projectet és ettől leálltunk, az Alany (!!!) felől érkezett a megoldás néhány olyan rész-modul képében, ami kompatibilis (!!!) a mi eljárásunkkal. Mintha miközülünk lenn tt valaki, aki lassan teljesen partiba kerül velünk és ha ez bekövetkezik, annak beláthatatlan következményei lehetnek.

Elkészítettük tehát az Alany szimulációját minden olyan adattal, amit csak ismerünk róla és megterveztük a Tökéletes Partnert. Igaz, hogy ez csak egy szimuláció, ám a Valóságokban ez észrevehetetlen. Minden áron oda kell jutni az Alanyhoz, hisz a Partner készen áll.

Az Alany megrekedésének feloldására tehát ezt a szimulációs eljárást alkalmazzuk, azonban vigyázni kell arra, nehogy az Alany és a Szimuláció között szerelmi viszony alakuljon ki, mert akkor a Szimuláció is élő emberré válhat!

Akkor pedig mit mondunk a Partnernek? Ha sok lesz a vásárlói reklamáció, bezárhatjuk az üzletet!...

------------------------------

- Amióta megláttam, bele vagyok zúgva. Persze ezt sose mondtam nektek, nagyon mélyen magamban kellett tartanom, hogy megvédjem.
- Kitől?
- Észrevettem, hogy az életembe kerülő lányokat csapások érik az életben csak azért, mert kedvelnek engem.
- Erre Te hogy reagáltál?
- Először azonosítani kell a forrást, az okokat, utána kell járni a miérteknek. Ha már tudja az ember ki és miért, onnantól már a megoldás is megvan, de ehhez éveket kellett melóznom.
- Addig mit csináltál?
- Készültem a harcra. Senkit nem hagyok hátra, főleg ha szeretem.