2013. június 17., hétfő

A lány

Amikor megláttam, olyan érzésem volt. Hogy milyen?

Sokszor kaptam már be szerelmi varázslatokat, de ez más volt. A többinél csak az egyik jelzett be a 4-ből, de itt mind a 4 egyszerre. Erre jutottam, amikor ezen hosszasan gondolkoztam. Nem könnyű ugyanis mágia alatt - főleg szerelmi mágiahegyek alatt - tisztán látni. Most sem vagyok arról meggyőződve, hogy tisztán látok, ám ha emellett még ugyanazt is érzem, nagyot nem hibázhatok.

A baj csakis ott lehet, ha ez nem kölcsönös.

Akkor egy dolgot lehet tenni. A szabad akarat jegyében elfogadni a döntést és továbblépni. Ugyanis az Élet is vezet Téged és ha ez nem jött be, akkor a következő be fog. Ha az sem, akkor sem lesz másképp...

Egy a kérdés csak! A tökéletes egyezést keresed, vagy hajlandó vagy (sokszor illuzórikus okokra hivatkozva) alkalmazkodni? Az ilyet szokták később megbánni, de erre meg - a harctéren - valaki kifejlesztette közülünk az összehangolást. Amit ha nem katonai célokra használunk, akkor ilyesmi a békés felhasználás, amivel gyógyítani lehet főleg olyan párokat, akiknek már túl késő váltani és a jelenlegi partnerrel (aki minden bizonnyal egy rá küldött karmablokk lehetett) szeretnének végre boldogok lenni.

Sokan keresik a tökéletes ívet.

Szerintem a tökéletes ív az, amikor az érzések és a vágyak egyszerre jeleznek be. Ezt még relatíve könnyű észrevenni azoknak is, akik kénytelenek kinn mozogni az életben, tehát nincs lehetőségük a csendet segítségül hívni, akkora zajban élnek.

Ha kölcsönös?

Akkor egy dolgot lehet tenni. Felszállni az ívre és élvezni az Utazást.

Lehet, hogy meg fog lepni a Végállomás.