2013. június 17., hétfő

Dualitás

Kezdem ott, hogy amikor jöttem, nem volt szerintem nálam itt tisztább lény. Most szólnak, hogy volt és van, amit elfogadok, mert nincs bizonyíték az ellenkezőjére.

Aztán a fejlődés során meg kell ismernünk Személyiségünk lehetőleg minden aspektusát, amiben az Élet (az Angyalod, stb.) segítenek azzal, hogy eléd hozzák az ő párbeszéd-stílusukban, vagyis képek, események, eléd kerülő személyek formájában, amiről biztosítottam őket, hogy mi egy árva szót sem látunk, nem hogy értünk.

Tehát elindultam a sötét énemet megismerni, mint ahogy tették sokan mások, ám én úgy döntöttem, hogy a sajátom érdekel, nem másé, főleg ha az egy minket megszálló idegen lény. Így talált rám Loki, akivel elég sok közös hangot találtunk, pedig ő 'onnan' jött, a Kollektív Tudat felől. Nem utolsósorban azért, hogy kinyírjon, de hát egy istenség képes ezek szerint az önálló gondolkodásra is, ha leszakad a többiekről.

Ha valaki ügyesen használja a fejében lévő szervet, amit mi agynak hívunk és arra, hogy gondolkozzon is néha, rájöhet, hogy még az is megtörténhet, hogy istenre (aki monnyuk egy 7. dimenziós lény) rácuppan egy 8. dimenziós, na akkor mi van? Én istenkáromlóvá válok, holott minden cselekedetem ezzel ellentétes.

Mivel hiú ábránd lenne feltételezni, hogy ez csak nekem jutott az eszembe, egy csak a baj. Kollektív tudatban kurva nehéz titkot tartani, nemhogy összehangolni ezeket a csoportokat. Tehát - üzleti értelemben - piaci igény merült fel egy ilyenre. Így értitek.

Mivel egy samponreklám óta bejön az All In One szellemisége, elkezdtem a kiépített infrastruktúrát mindenféle dologra használni. Így eshet meg, hogy az egyik írásomban tele vagyok rózsaszín szeretettel (mert egy adott angyali körnek segítek), majd egy másikban épp egy bolygót bombázok meg. Az elején ez kicsit fura volt (a menőmanók ilyenkor skizofréniától beparázva rohannak az orioniak karmaiba, akiket itt pszichiátereknek és pszichológusoknak neveznek, bár már láttam lantiakat is, akik szétrombolták az addig elég hatékony tanulási metodikámat), de bele lehet jönni.

Szóval a cél, hogy megálljunk Középen. Akkor lehet ugyanis csak felemelkedni. A felemelkedést lehet szimulálni, vagyis annak a látszatát megteremteni, de ahhoz kell valaki, mint én, akire rá lehet tenni a 'csapot'. Ám ha a csap forrása elapad, nem jön belőle a manna, úgy meg bazi nehéz a működés, hacsak nem saját magukhoz nyúlnak, ami ismerve őket, nem szokásuk (kivéve a maszturbációt), tehát tőlük annyira nem várható önzetlen segítség.

Segítség az igen, amíg van mögötte érdek, de eljön egyszer az a pont, amikor elkezdenek hullani a legyek. Ugyanis ha választani kell, hogy ő vagy ő, kerülhetsz te is könnyen a kukába, hiába ismered a kedvenc nyelvmozdulatokat.